3 مهر 1394

خلاقیت: کل تاریخ هوندا در یک تبلیغ محشر کوتاه

مولف: زینب خداکرمی   /  دسته: فن‌آوری   /  رتبه دهید:

در جدیدترین تبلیغ شرکت هوندا با نبوغ و هنر زیادی تاریخچه‌ی این شرکت نمایش داده می‌شود. طراحان هوندا برای ساخت این ویدیو از هزاران تصویر نقاشی استفاده کرده‌اند. تبلیغ جدید هوندا بسیار دیدنی است زیرا هنر انیمیشن بسیار محشری در آن می‌بینیم. این تبلیغ، یک خودروی جدید و پر زرق و برق را به نمایش نمی‌گذارد؛ اما به جای آن ظرف مدت دو دقیقه تاریخچه‌ی این شرکت و صف عظیم محصولاتش را با شکوه و جلوه به تصویر می‌کشد.
   این تبلیغ از هزار تصویر کاغذی تشکیل شده که با تکنیک فیلم‌برداری استاپ‌ موشن به هم دوخته شده‌اند. این ویدیو بر سطح یک میز بزرگ فیلم‌برداری شد؛ میزی که در واقع نقشه‌ی فیزیکی تاریخچه‌ی این شرکت بود. صفحه‌‌ی تصاویر در هزاران تصویربرداری مجزا ورق می‌خورند. در این تبلیغ به طور هوشمندانه اهمیت ویژه‌ای به کاغذ و تصویر داده شده است تا به بینندگان درک بهتری از کار مهندسان و تولیدکننده ها دهند: آنها ایده‌های روی کاغذ را حیات می‌بخشند.
   این تبلیغ، مثل محصولات هوندا، به موتور تمرکز دارد. در آن تکامل موتور خودرو از موتور درون‌سوز به موتور جت در طول تاریخ با خودروهای مختلفی به تصویر کشیده شده است. جزییات ریز بسیار جالبی در پس‌زمینه‌ی این تبلیغ دیده می‌شود. بهتر است خودتان این ویدیو را تماشا کنید تا از هنر بی‌نقص و خلاقانه آن لذت ببرید.
 
 
منبع:  www.digikala.com

تعداد مشاهده (1620)       نظرات (0)

نظرات کاربران درباره خبر "خلاقیت: کل تاریخ هوندا در یک تبلیغ محشر کوتاه"


نظرتان را بیان کنید

نام:
پست الکترونیکی:
نظر:
کد بالا را در محل مربوطه وارد نمایید