در حال بارگذاری...
ورود به سامانه
مرا به خاطر بسپار
*
*
کلمه عبور را فراموش کردهاید؟
مرورگر شما قدیمی است. لطفا آن را بروز نمایید.
بروز رسانی مرورگر
Toggle navigation
صفحه اصلی
گالری تصاویر
آرشیو
سال 92-91
سال 93-92
سال94-93
اخبار مجموعه
سال95 -94
نوروز95
پایه دوم
پایه سوم
گروه های درسی
اخبار و اطلاعیه ها
سال 96-95
نوروز96
سال 97-96
سال 99-98
سال 400-99
اهداف و برنامه ها
اطلاعیه های مهم
اخبار آموزش و پرورش
نمایشگاه پژوهش
سیزدهمین نمایشگاه دستاوردهای علمی و پژوهشی
رشته ادبی
رشته رباتیک
رشته زیست شناسی
رشته زیست فناوری
رشته شیمی
رشته عکاسی
رشته علوم شناختی
رشته کامپیوتر
رشته معماری
رشته هوافضا
چهاردهمین نمایشگاه دستاوردهای علمی و پژوهشی
پانزدهمین نمایشگاه دستاوردهای علمی و پژوهشی
المپیاد و پژوهش
پژوهش
معارفه پژوهش به اولیا
معارفه پژوهش به دانش آموزان
گزارش سالانه پژوهش
سال تحصیلی 94-93
سال تحصیلی95-94
سال تحصیلی93-92
سال تحصیلی 97-96
سال تحصیلی 99-98
سال تحصیلی 00-99
رشته های پژوهشی
افتخارات پژوهشی
خوارزمی
بین المللی
کلیه افتخارات
المپیاد
معارفه المپیاد
گزارش سالانه المپیاد
رشته های المپیاد
برنامه کلاسی المپیاد
برنامه آموزشی المپیادی ها
پذیرفته شدگان مرحله اول
مدال آوران المپیاد
فعالیت های پرورشی و فرهنگی
پرورشی
بهداشت و سلامت
کتابخانه
انجمن
شماره تماس اعضاء انجمن
گزارش جلسات
مشاوره
کنکوریها
نتایج کنکور
درباره ما
مدیریت
تماس با ما
کادر آموزشی
معرفی دبیران
افتخارات
کادر اداری و اجرایی
تاریخچه فرزانگان 3
گزارش فعالیت های مدرسه
صفحه اصلی
گالری تصاویر
آرشیو
سال 92-91
سال 93-92
سال94-93
اخبار مجموعه
سال95 -94
نوروز95
پایه دوم
پایه سوم
گروه های درسی
اخبار و اطلاعیه ها
سال 96-95
نوروز96
سال 97-96
سال 99-98
سال 400-99
اهداف و برنامه ها
اطلاعیه های مهم
اخبار آموزش و پرورش
نمایشگاه پژوهش
سیزدهمین نمایشگاه دستاوردهای علمی و پژوهشی
رشته ادبی
رشته رباتیک
رشته زیست شناسی
رشته زیست فناوری
رشته شیمی
رشته عکاسی
رشته علوم شناختی
رشته کامپیوتر
رشته معماری
رشته هوافضا
چهاردهمین نمایشگاه دستاوردهای علمی و پژوهشی
پانزدهمین نمایشگاه دستاوردهای علمی و پژوهشی
المپیاد و پژوهش
پژوهش
معارفه پژوهش به اولیا
معارفه پژوهش به دانش آموزان
گزارش سالانه پژوهش
سال تحصیلی 94-93
سال تحصیلی95-94
سال تحصیلی93-92
سال تحصیلی 97-96
سال تحصیلی 99-98
سال تحصیلی 00-99
رشته های پژوهشی
افتخارات پژوهشی
خوارزمی
بین المللی
کلیه افتخارات
المپیاد
معارفه المپیاد
گزارش سالانه المپیاد
رشته های المپیاد
برنامه کلاسی المپیاد
برنامه آموزشی المپیادی ها
پذیرفته شدگان مرحله اول
مدال آوران المپیاد
فعالیت های پرورشی و فرهنگی
پرورشی
بهداشت و سلامت
کتابخانه
انجمن
شماره تماس اعضاء انجمن
گزارش جلسات
مشاوره
کنکوریها
نتایج کنکور
درباره ما
مدیریت
تماس با ما
کادر آموزشی
معرفی دبیران
افتخارات
کادر اداری و اجرایی
تاریخچه فرزانگان 3
گزارش فعالیت های مدرسه
20
آبان
1393
جریان زیاد
دانش آموزان عزیز سال سوم میتوانند به سوال زیر پاسخ دهند واز دبیر مربوطه امتیاز بگیرند.مدت پاسخ گویی تا پایان آبان 93 می باشد.ایمیل پاسخ گویی fbphysic@gmail.com
1-واحد جریان الکتریکی آمپر است و گاهی جریان الکتریکی را در مقایسه با ولتاژ آمپراژ می گویند آیا می شود یک آمپراژ خیلی زیاد بدون ولتاژ خیلی زیاد وجود داشته باشد؟
الف)بله
ب)خیر
با ارائه دلیل گزینه را انتخاب کنید
.
با عرض سلام خدمت دانش آموزان عزیز:
پاسخ صحیح:بله مقدار جریان در هر مداری نه تنها به ولتا ژ بستگی دارد بلکه به مقاومت نیز بستگی دارد.اگر مقاومت رسانا خیلی کم باشد ،ولتاژ بسیار اندکی می تواند جریانی خیلی زیاد در مدار بر قرار کند مقاومت بعضی از مواد هنگامی که تا دما های خیلی پایین سرد می شود صفر است پس این اتفاق می تواند رخ دهد.
دانش آموزانی که پاسخ صحیح داده اند: خانمها ثریا قیدر ،مینا پیرامون ،فرشته اسکندری
با تشکر
مولف:
فرهید بهروز
0 نظر
رتبه خبر:
(0 نظر )
ادامه خبر...
20
آبان
1393
تخریب ساختمانها -یخچالها
دانش آموزان عزیز سال اول می توانند به سوالات زیر پاسخ دهند واز دبیر مربوطه امتیاز بگیرند.مدت پاسخ گویی تا پایان آبان میباشد.ایمیل پاسخگویی fbphysic@gmail.com
1-
تخریب ساختمان های چند طبقه قدیمی چگونه صورت می گیرد؟
(توضیح دهید با استفاده از کدام قانون فیزیکی این تخریب انجام می گیرد؟)
2
-به نظر شما :بر اساس قوانین فیزیک یخچالهای صندقی بهتر است یا ایستاده؟چرا؟
مولف:
فرهید بهروز
0 نظر
رتبه خبر:
(0 نظر )
ادامه خبر...
20
آبان
1393
مرد پرزور
دانش آموزان عزیز سال دوم می توانند به سوال زیر پاسخ دهند واز دبیر مربوطه امتیاز بگیرند.مدت پاسخگویی تا پایان ابان ماه میباشد.ایمیل پاسخ گویی f
bphysic@gmail.com
مرد پرزوری یک کتاب راهنمای تلفن 44.5 نیوتنی را با دو رشته طناب به طور قائم نگه داشته است .کشش هر رشته طناب برابر 22.5 نیوتن است. اگر این مرد کتاب را طوری نگه دارد که طناب به حالت افقی در بیاید کشش هر رشته از طناب چقدر است؟
الف)در حدود 22.25 نیوتن
ب)در حدود 44.5 نیوتن
ج)در حدود 89 نیوتن
د)بیشتراز یک میلیون نیوتن
مولف:
فرهید بهروز
0 نظر
رتبه خبر:
(0 نظر )
ادامه خبر...
اولین
قبلی
1
بعدی
آخرین
صفحه 1 از 1